Thursday 7 August 2014

Οσοι περάσαν στην άλλη τη μεριά

Όσοι περάσαν στην άλλη τη μεριά
νομίζετε πως φύγαν για παντα μας ξεχάσαν
εγώ ξέρω πως θα είναι εδώ κοντά
να σιγοψιθυρίζουν το νανούρισμα που τάξαν

Ξέρω πως θα βρίσκονται στου ανέμου το φουστάνι
θα κρύβονται σε φύλλα ή σε φωνές πουλιών
Ξέρω πως θα τρυπώνουνε στης πίκρας το φλιτζάνι
και θα αστράφτουν λαμπερά σαν φως των αστεριών

Εσείς θα σκιάζεστε κάθε που θ'ανασαίνουν
και τα πόδια σας θα τρέχουνε βολίδα
μα εγώ θα ξέρω πως είναι μια ηλιαχτίδα
κάθε που τα άστρα για ύπνο θα πηγαίνουν

Ξέρω επίσης πως θα υπάρχουν για αιώνες
για τροφή θα έχουν των αγγέλων την πνοή
για σπίτι θα χουν λιβάδια κι αμπελώνες

Ξέρω πως ζουνε σ΄ένα μέρος παρόμοιο μ΄αυτό εδώ
μόνο που εκεί δεν υπάρχει νέος ή γέρος
εκεί υπάρχει κοινό ένα μυστικό

Όσοι περάσαν στην άλλη τη μεριά
στη λίμνη κολυμπήσαν την Αχερουσία
παρέα κάνουν πλέον με όντα φτερωτά
ζούνε τη λεγόμενη αιώνια αθανασία

Όσοι περάσανε στην άλλη τη μεριά
και δεν προλάβανε να ζήσουν πολλά χρόνια
νομίζετε πως κοίτωνται εκεί στα χαμηλά
μα είμαι σίγουρη πως τρέχουνε σε όλα τα αλώνια

Ξέρω πως πέτρωσε η μικρή τους η καρδιά
Ξέρω πως σκίστηκαν τα τζιν τους παντελόνια
Ξέρω πως έφυγαν μα είναι εδώ κοντά
κι ας μη πιστεύετε εδώ θα είναι αιώνια

Όσοι περάσαν στην άλλη τη μεριά
είπαμε έχουν ένα μυστικό κοινό φυλακισμένο
το μυστικό αυτό καλά είναι θαμμένο
και θα το μάθουν μόνο τ΄αγέννητα παιδιά

Όσοι περάσαν στην άλλη τη μεριά
θέλουν να σκεφτόμαστε πάντοτε θετικά
Έτσι , μου λεν στα όνειρά μου
νιώθουν στ΄αλήθεια πιο καλα

Οκτ.2005